torsdag 31 oktober 2013

Lyxledigt

Då var busandet slut för den här gången och jag tror att Moa fick tillräckligt med godis så det räcker till hela familjen på lördag! Och det var väl bra eftersom vi i vår tur gav bort nästan allt godis vi hade hemma, till alla andra små monster och häxor som kom och plingade på!

Här hemma har vi lite av helgkänsla idag. Idag när jag satt på jobbet fick jag ett mail från Magnus där han skrev att han plötsligt hade fått veta att de är lediga imorgon. Jag var inte sen att haka på, så jag tog ledigt jag också. Eftersom det är höstlov så är ju Moa dessutom ledig från skolan, så det blir en liten långhelg för hela familjen. Mysigt! Jag ska försöka trycka in ett biobesök med Moa imorgon eller på söndag, hade jag tänkt. På lördag ska hon på födelsedagskalas (som vanligt... Undrar hur många kalas en 7-åring går på under ett år??)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar