onsdag 23 oktober 2013

Typiskt

Igår kväll när vi gick och lade oss var det så här vackert utanför köksfönstret:
 

Idag är det plusgrader, kolsvart och spöregn.

Efter middagen idag åkte vi och köpte vinteroverall till Theo. Vi har ju varit jättenöjda med hans skalkläder som han har nu (och som jag skrev om här) så vi for till KappAhl och köpte en overall från samma serie.

 

Vi tror den blir superbra, men det kändes aningens surt när vi kom hem och kollade igenom posten och såg att det där låg en 20% rabattcheck på just KappAhl...

Idag känner jag mig allmänt hängig, lite snorig, tandvärk (som jag ofta får när jag har en förkylning i kroppen) och huvudvärk från hell.

En rätt obra dag alltså. Nu blir det soff-mys med herr Bergqvist och så hoppas jag på en bättre dag imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar