fredag 11 oktober 2013

Nu kommer det!

Jag förstår att ni har väntat. Vad är mina tankar kring årets upplaga av IDOL? Spänningen är olidlig...
 
De senaste åren har jag tyckt att IDOL har varit ganska tråkigt. Det har varit alldeles för många intetsägande ungdomar med, jag har varken känt mig berörd eller intresserad.
 
I år det också många unga deltagare - såklart, men skillnaden nu är att jag tycker att de flesta verkar vara ganska spännande individer!
 
Så här några veckor in på programmet har en favorit mer och mer utkristalliserats; Jens.
 
 
Jag älskar såna "orena", raspiga röster som Jens har och dessutom väljer han alltid låtar som tilltalar mig.
 
På tjejsidan tycker jag Miriam lirar i en division för sig (och ikväll var hon suverän!), men även lilla söta, coola Elin från Böleäng här i Umeå är ju skitduktig.
 

 
 
Sen har vi ju George som är supercharmig och har en jättefin röst. Gabriel är jag också lite småförtjust i.
 
 
 
 
Och appropå småförtjust.... Jag säger bara KEVIN!
 
 
Nej, han är inte den bästa artisten, inte på långa vägar. Men herre jisses en sån söt en pöjk! Leendet och ögonen, oj, oj, oj.... Det är oerhört sällan jag går igång på så pass mycket yngre killar. Om jag ser en kille/man som jag tycker är snygg så är han med allra största sannolikhet äldre än mig. Men Kevin... I'm in löv!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar