tisdag 8 oktober 2013

Fler blogg-frågor

När någon kommenterar ett inlägg som jag har skrivit så ska jag kunna välja "Svara" under den kommentaren för att skapa en trådad kommentar, vilket jag tycker är bra. Men av någon anledning händer det ingenting när jag trycker på "Svara"-knappen, så jag måste svara i ett eget kommentars-inlägg. Nån som vet vad jag gör för fel? Jag har googlat lite och tycker att jag har de inställningar man ska ha...

En annan sak som jag stör mig lite på är alla smårutor som finns längst ner i mina inlägg, under där det står "Upplagt av Sara..." och "Kommentarer". Man kan t ex välja att klicka på de här symbolerna, för att dela på Facebook osv, och det står "Rekommendera på Google". Jag skulle vilja få bort dessa, så det bara står "Upplagt av Sara..." för jag tycker det ser så rörigt ut. Men jag fattar inte hur jag ska göra. Jag är så sjukt okunnig när det kommer till sånt här, och så finns det ju liksom ingen hjälp att få nånstans!

Så jag hoppas att det kanske finns nån vänlig själ som läser detta som vet vad jag ska göra?

1 kommentar :

  1. Haha, jag lyckades med en grej själv i alla fall - att få bort de där delningsknapparna! Skam den som ger sig!

    SvaraRadera