måndag 7 oktober 2013

Höstdagar

Hösten har ju verkligen visat sig från sin bästa sida de senaste dagarna! Härlig temperatur och en färgprakt utan dess like! Jag har faktiskt börjat gilla hösten mer och mer, vilket känns bra eftersom det tidigare alltid har varit min mörkaste period (i flera avseenden).


Först hämtar jag Moa på fritids och sen går vi tillsammans och hämtar Theo. Jag tror Moa tycker det är roligt att få komma till Theos förskola, och känna sig lite stor. På vägen hem blir det alltid massa lek och bus.

2 kommentarer :

  1. Snygg blogg! :-) Och antar att du fått ordning på verktygssymbolerna, för jag ser i alla fall inga när jag kollar. Och tänk att Theo börjar bli så stor! Jösses, hur länge sen var det vi sågs egentligen, det måste ju ha varit 3 år sen typ?! Nästa sommar kanske vi lyckas få till nåt ;-), det vore kul iaf!

    SvaraRadera
  2. Du, jag tror inte 3 år räcker! Men jag håller med om att det vore kul att ses igen :-)

    SvaraRadera