onsdag 30 oktober 2013

Ny BH

För ett tag sen var jag med i en undersökning på nätet, och då lottades det ut ett pris bland deltagarna. Så idag fick jag hämta ut en gratis BH från Lindex, tack för det!


Just BH är väl bland det värsta jag vet, att prova (inget är kul att prova när man är ett fetto...) men gratis är ju gott, så det vara bara att bita ihop och ta med sig ett gäng bysthållare med sig in i provrummet.

Jag var egentligen ner på stan för att roffa åt mig en av The Body Shops adventskalendrar, men just den jag hade tänkt köpa var redan slut. De skulle få in en ny omgång nästa vecka, så då får jag väl hänga på låset. Jag unnade mig en sån här kalender för några år sen och i år tänkte jag lyxa till det igen. Som en julklapp till mig själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar