måndag 14 oktober 2013

Beundrare

När det är jag som hämtar Theo på eftermiddagarna, är Moa i stort sett alltid med eftersom jag har hämtat henne på fritids först. En liten kille på Theos förskola har blivit väldigt förtjust i Moa. Jag tror att han snart fyller 3 år, och varje gång jag kommer till förskolan och Moa av någon anledning inte är med, frågar han alltid: "Var är Moa?"

Jag har ju berättat det här för Moa, och hon växte några centimeter direkt. Förra veckan när hon följde med och hämtade Theo, var den här lilla killen där, och Moa sa "Hej NN!" till honom. Han blev såå blyg, stackarn! Han bara tittade ner i golvet och visste inte var han skulle ta vägen! Men sen när vi skulle gå så kom han fram och sa "Hejdå Moa!" och sprang sen iväg. Så söt!

1 kommentar :

  1. 3 år, kanske lite tidigt för första kärleken, eller?

    SvaraRadera