lördag 2 november 2013

Tack och hej

Idag var Moa på födelsedagskalas på Leos Lekland, så då for vi dit hela familjen. Theo stormtrivdes, och framförallt rutschkanor är ju hans grej.



Från det ena till det andra så blir det här mitt sista blogginlägg. För ett tag, eller för alltid, det kan jag inte svara på nu. Mitt bloggande har fått en del negativa konsekvenser som jag inte längre kan blunda för, mer än så kommer jag inte säga.

Nu ska jag försöka hitta nåt annat sätt att få utlopp för min skrivar-nerv. Jag har ju länge närt en hemlig dröm att bli författare. Dock är det en liten detalj som sätter käppar i hjulet, nämligen att jag har noll fantasi, vilket innebär att jag inte har någon historia att skriva ner... Det är ju själva språket i skrivandet jag gillar, att formulera ord och tankar i skrift.


Så... ja, det var det.

6 kommentarer :

  1. Jag kommer att sakna ditt skrivande, framförallt alla kort som du har tagit på barnen som vi har
    kunnat ta del av från Uppsala.

    SvaraRadera
  2. Trist men förståeligt! Lycka till med skrivandet (du får köpa en gammal hederlig dagbok kanske :)). Kram

    SvaraRadera
  3. Så tråkigt att du slutar! Har varit inne är varje dag och inspirerats, förfasats, roats och tacksamt tagit del av bio- och boktips.

    SvaraRadera
  4. Nej men vad tråkigt Sara! Jag har inte alltid kommenterat så mycket, men jag har läst varenda inlägg tror jag. :-) Fortsätt skriva, rätt var det är blir det en bok!

    SvaraRadera
  5. Kommer sakna dina inlägg...Kram Sofie

    SvaraRadera
  6. Men vad tråkigt, blir tomt att inte kunna gå in på din blogg dagligen och läsa vad som händer :=)
    Kram vännen!!

    SvaraRadera