lördag 9 november 2013

Ny blogg!

Nu klarar jag inte av skrivklådan längre, jag får ju abstinens! Så jag har startat en ny blogg. Den är väldigt opersonlig och inte alls lik det bloggande jag har gjort tidigare, men ni som följt mig ett tag kommer nog känna igen en del ändå...

 
 
Klicka på länken här ovan så kommer ni till min nya blogg, där jag testar och recenserar olika produkter. Jag är ju väldigt förtjust i hudvård som bekant, så det mesta kommer röra sig kring det området, men då och då kommer jag recensera andra produkter också.
 
Fullkomligt ointressant för en del, kan jag tänka, men kanske att några kan tycka att det är roligt att läsa, vad vet jag!
 
Välkommen dit i alla fall!

3 kommentarer :

  1. Roligt att du skriver igen! Har saknat att läsa dina alster. :)

    SvaraRadera
  2. Millan:
    Vad roligt att du tycker det :-) //Sara

    SvaraRadera
  3. Jaa vad roligt, ska genast kika in där :) Kram vännen!

    SvaraRadera